středa 29. června 2016

Večery pod lampou

 Někdy se mi večer nechce vůbec nic.. jen čučet do počítače a bloumat po pinterestu. A kochat se a vymýšlet, co všechno jednou ušiju, vyšiju, obrousím, poskládám, zrenovuju... To hlavně ;) Naše chalupa po těch všech renovacích úplně křičí a já bych se tam asi potřebovala přestěhovat. Což se mi teď skoro povede, aspoň na 2 měsíce, protože prázdniny jsou za rohem a já už skoro balím.
Těším se, až budem zabydlovat první hotovou místnost a pro změnu bourat ty další. A taky už vymýšlím, jak si zvelebíme půdu a uděláme si tam ložnici pro sebe a možná i pro návštěvy ;) A vůbec mi nevadí, že je to hudba ne moc blízké budoucnosti ;) Aspoň mám dost času všechno to vymyslet.
zdroj
A aby mohlo být podkroví, musí být v první řadě schody. V chodbě nemáme moc místa, ale něco na tenhle způsob by se mi zamlouvalo. Ani druhý nápad - z trámů - není marný ;)  Jen aby se nám nezamotala hlava při tom výstupu.

zdroj
Dalším předpokladem je, že všechen nábytek nahoru dostanem jinak než po těhle schodech. Ale naštěstí máme v záloze ještě další přístupové cesty.

zdroj
Dál už mám naprosto jasno ;) Voňavá dřevěná podlaha a velká postel. Odhalené trámy a spousta světla. Teda to světlo bych prosila až tak od devíti ;) Doma už všichni vědí, že o víkendu není radno tahat mě z postele dřív, ale sluníčko se mojí potřebě dlouhého spánku ještě nepřizpůsobilo. Závěsy na střešní okna nebudou to pravé ořechové a tak budeme řešit zatemnění nejspíš nějakou roletou.

zdroj
Docela se mi líbí světlé od firmy Velux, od které plánujem i okna. Ale ty s Bambim jsou taky vtipný (tady se na ně můžete juknout)  :D Nebo ve mě zvítězí slabost pro severský design a vyhrajou černobílé trojúhelníky....

zdroj
No a pak tam samozřejmě musí být taky místo pro můj šicí koutek. Zvlášť o prázdninách bych ho totiž dost využila. Tak třeba už napřesrok ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat