čtvrtek 9. června 2016

Když už se nenosí...

Nosila jsem je oba.. jen s Kryštůfkem nemám tolik super truper fotek ;) Kočár nesnášel. Naše procházky vypadaly většinou tak, že jsem v náručí nesla Kryštofa a druhou rukou tlačila prázdný kočár směrem k domovu. A tak jsme na kočár zanevřeli oba dva a začaly se u nás vršit šátky.

Fíček v Dolcinu
Jemné jako vánek jsem měla na novorozeně, v hutnějších a pevnějších jsem nosila batole. Aby bylo příjemně nám oběma ;) A v letním parnu z člověka leje bez ohledu na to, jestli má na sobě dítě nebo ne ;)


A díky téhle fotce jsem okusila kariéru fotomodelky ;) S Jájou jsme nafotili několik fotek skvělých Storchenwiege šátků pro Bavlnku.


Některé šátky jsem poslala dál, ale přiznávám, že některé jsem si nechala... protože - co kdyby, že jo :D Asi na vnoučata ;) Nebo si z nich jednou něco ušiju, vzpomínkouvou kabelku...

Jednu takovou kabelku z šátku jsem šila pro Zuzku ;)

3 komentáře:

  1. ta kabelka je krásná. I ty nosící fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, jak fotky, tak kabelka. Taky nosím Olivku, ta to miluje, jenom je mi trochu líto, že prvního jsem nosila málo :-(

    OdpovědětVymazat