neděle 12. června 2016

Balim

Mám sestru - tu nejúžasnější na světě ;) A nepřestanu bejt vděčná našim, že mi jí pořídili, protože je to nejlepší, co mi po nich zbylo.


A tahle moje malá velká ségra slaví za pár dní narozeniny. Prásknu na ní, že si na oslavy dost potrpí, takže to nemůže být jen tak nějaká oslava... zvlášť, když jsou to kulatý narozeniny. A my si je letos užijeme spolu. Samy dvě, v jednom z nejhezčích měst, kde jsme kdy spolu byly ;)


Lisabone, těš se, protože my už se těšíme pěkných pár měsíců :D A já samozřejmě doháním resty na poslední chvíli... Věřili byste, že nemám žádný vlastní Fintipytlík? Teda oprava - neměla jsem, teď už mám. A pořádnej, aby se mi tam vešlo úplně všechno včetně opalovacích krémů, a dalších serepetiček, co s sebou potřebuju mít ;)

Aspoň jsem si ho pěkně přímořsky vyladila :D
A do středy, než poletím, bych teda ráda zvládla ještě tašku pro sebe... Uvidíme, jestli to klapne ;) Vy se tu mějte krásně a až se vrátím odpočatá, zahrnu vás novinkama ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat