neděle 11. března 2018

Ema má mísu... a já hrnečky ;)

Už nějakou dobu jsem si chtěla vyfotit tu svoji Emamísí sbírku nejen hrnků a dneska mě k tomu nakopl tenhle Bářin článek o úskalích ruční práce. Vřele doporučuju k přečtení ;)

Báru znám už asi 2 roky? (Nebo 3?... ten čas tak letí :D)... když jsem o ní četla článek na Fleru, pak jí na HitHitu přispěla na novou pec a pak si u ní za odměnu vytočila svůj první hrneček.


No a pak jsem si vybudovala takovou malou závislost, no... Na téhle fotce mi ještě 2 kousky chybí... 


A pomalu pokukuju po nějakým tom snídaňovým talířku, špěrkovničce a tu máselnici, tu bych taky potřebovala :D
A jakou závislost máte vy? ;)

3 komentáře:

  1. Já mám závislost stejnou a sbírku podobnou. :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Když to je taková krása. Naši noví sousedi taky mají dva kousky, dřív bydleli za rohem. Já nutně potřebuji hrníček do práce, ale ještě to chvíli počká.

    OdpovědětVymazat