pondělí 17. července 2017

Táborové kostýmy

Kluci mi odjeli na skautský tábor. Letošní téma táborovky je "Zaklínač," takže bylo potřeba ušít kostýmy... Ano, vím o tom už asi půl roku a ano, došívala jsem je den před táborem...
Ve staré Burdě jsem našla střih na tuniku - bohužel jen do velikosti 128 - což je teda pro Kryštofa prachsprostě málo... tak jsem mu dopřála nějaký ten centimetr na šířku navíc a trochu jsem to přehnala, protože jsem se do tuniky nakonec celkem v pohodě vešla i já :D
Po drobných úpravách je ale nositelná i pro mladého pána....

 Taky se ohromně hodí, když zapůjčíte svůj overlock (protože kabelky na něm nešijete a oblečení vás úplně neba..) a nakonec ten supertřepivej len lemujete pěkně klasicky cikcakem ;)
 Ale nakonec jsem ty košile pokořila a pánové jsou nadšení :D Jája na spodní fotce není načuřenej, abyste si nemysleli - to je výraz "DRSOŇ"

 A tady už se nám to trochu zvrtlo... taková klasická bratrská bitka...

Žádné komentáře:

Okomentovat