úterý 22. září 2015

Hola hola, škola volá

Už je to 3 týdny, co jsem stála na nádraží a vyhlížela vlak. V ruce svou novou velkou kabelku, kterou jsem si původně spíchla na foťák, ale na tuhle příležitost se taky ohromně hodí. Večer jsem si do ní připravila sešity, propisku a velkou bichli, ať se ve vlaku nenudím. Trocha nervozity a hodně těšení.
Po tolika letech zpět do školní lavice (pravda, trochu přeneseně ;))

mobilovka dlouhonohá
Byly to týdny plné informací, AHA momentů, kdy všechno do sebe pěkně zapadne, únavy (zapomněla jsem, jak náročný je udržet maximální pozornost 7 hodin v kuse), brzkého vstávání a pozdních návratů. A teď jsem chytrá jak rádio ;) I když mě doma čeká ještě spousta práce, jsem zase o krok blíž k tomu, aby moje fotky byly ještě lepší.



Teď zase zpátky ke strojům, protože mě v říjnu čeká tradiční Jarmark v Lysé, tak ať mám našito ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat