středa 21. září 2016

Oversized

Víte, že holduju spíš středním, malým a ještě menším kabelkám. Tak tomu bylo ještě donedávna. Než jsem jela se svou nejmilejší sestrou do Lisabonu a vzhledem k absenci velkých kufrů v naší domácnosti jsem si musela ušít fakt velkou tašku, abych to všechno pobrala. A za ten týden v Lisáči jsem se do ní stihla zamilovat... Do tý tašky, sestru miluju už nějakej ten pátek.


Vejde se mi do ní totiž úúúúplně všechno. Věci na víkend, když jedu na chalupu, hromada balíčků na poštu, nákup, odložené bundy mých drahých dětí, odložené mikiny mých drahých dětí, náhradní oblečení pro mé drahé děti, nějaké to auto (malé), klíčky k tomu většímu i s naší super vychytávkou, Psaníčková peněženka i můj milovaný Kindle. Ne nutně všechno najednou...

A hádám, že nejedna z vás na tom bude podobně, ne-li rovnou stejně. Občas se prostě hodí nějaká ta fakt velká kabela, co do ní schováte polovinu domácnosti. První vlaštovka mezi mými oversized kabelkami už je na světě.

A tady ji máte v celé své velikosti
S koženkovým dnem i uchy, s nádhernou jelení japonskou látkou, která je fakt bytelná

Se třemi kapsami uvnitř, do kterých pěkně roztřídíte všechno, co je třeba.
Víc fotek a spoustu dalších informací o tom, kolik měří, jak velké jsou kapsy a jestli je tam i karabina na klíče najdete u mě v eshopu ;)

2 komentáře: