středa 13. dubna 2016

Když šiju, čtu...

Všichni víte, že si při šití čtu.. No dobře, tak poslouchám audioknížky, to se taky počítá ;) Dlouho mě ale žádná nechytla tak, abych vám tu o ní měla potřebu napsat... Jako třeba Podvolení.


Tolik vychvalovaná knížka o tom, jak ve Francii vyhraje v prezidentských volbách kandidát strany zvané Muslimské bratrství. Řeknu vám, že mě teda vážně nenadchla. Možná jsem se dost nezaposlouchala, ale hlavní hrdina - akademik, kterého víc než cokoli zajímá jeho sexuální život, mi nějak k srdci nepřirostl. 

To Marťan je úplně jiný kafe. Robinson na Marsu. Dějová linka je poměrně jednoduchá. Mark zůstal na Marsu poté, co se si jeho posádka myslela, že zemřel v písečné bouři a odletěla. A on chce samozřejmě přežít a v nejlepším případě se i vrátit na Zem. 




Mark je velký optimista, vynálezce a vtipálek. Tahle knížka vás bude bavit. Rozhodně! Je napínavá, vtipná, občas dojemná a jednoduše skvělá. A jestli si ji chcete poslechnout jako audio, vězte, že načtená je perfektně.

Knížka, na kterou se moc těším je Tady byla Britt-Marie. Kdo jste četli Muž jménem Ove a Babička pozdravuje a omlouvá se od stejného autora, vězte, že nová Backmanova knížka už je na světě. Třikrát hurá! Akorát já jsem si ji koupila dřív jako ebook, tak mi bude chvíli trvat, než ji přelouskám ;)


Nakonec tu mám jednu filmovou chuťovku, o které jsem si přečetla u Zuzky. Room rozhodně není žádná oddychovka. 


Pokoj, který je pro pětiletého Jacka celým světem a pro jeho mámu vězením. Ona tu žije už sedm let, on se tu narodil. Film, co vás chytne hned na začátku a nepustí vás až do konce. Ostatně komentáře na ČSFD mluví za vše ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat