pondělí 14. března 2016

Jak jsem si založila manufakturu

Naši skauti mají skoro novou klubovnu a v ní fungl nový lavice z palet. A aby neměli otlačený zadky, až si na nich budou hovět, ušily jsme jim s holkama podsedáky.
Z látkových zásob jsem vybrala pár kilo manšestru, odvezla holky k sobě do dílny a pustily jsme se do práce.

Anežka řezala

Eliška žehlila

Taky šila
Ani já jsem se neflákala, ale mě nikdo nefotil, tak mi to budete muset věřit bez dokumentace ;)

O luxusní catering se postaral můj skvělý muž :*

Nejdřív všechno začistit na overlocku a pak sešít dohromady. Manšestr je totiž pěkná potvora a když se nezačistí, všude z něj lítají chloupky a nitky.

A po čtyřech hodinách konečně finále! 


1 komentář:

  1. Mám ráda fotky z tvorby a asi nejvíc vystohovaný výsledek. Skaouti se maj :) Šárka

    OdpovědětVymazat