pondělí 21. prosince 2015

Krátíme si čekání na Ježíška

Napečeno máme, venku to na sněhové radovánky úplně nevypadá, tak jsme vyrazili do Galerie Kladenského zámku na výstavu Hry a klamy. A dobře jsme udělali ;)
Buď se o téhle akci mezi Kladeňáky moc neví, nebo ještě všichni shání dárky. Zkrátka a dobře, žádná tlačenice u hlavolamů se nekonala a my se tam bavili skoro 2 hodiny ;)

Kryštof projel očkem celou dráhu téměř bez ztráty kytičky... na rozdíl ode mě
Trefit se, když koukáte jen jedním okem, je pro mnohé úkol věru nesnadný. 
A já mám radost velikou, neb se mi podařilo složit 3D pyramidu - a to na hlavolamy zrovna nejsem ;)
Kolikrát stihnete zmáčknout tlačítko za 20s?
Test periferního vidění
Pěst jsem teda nezkoušela... mně vrtaj hlavou úplně jiný věci :D
Doporučují 4 ze 4 Hořejšat ;)
Takže jestli už máte taky všechno nachystáno, vyrazte do Kladna, fakt to stojí za to ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat