sobota 2. května 2015

Kam s dětmi o prodlouženém víkendu...

Plán byl jasný - ráno vstanem a vyrazíme.... jen se nám to ráno pak nějak protáhlo až do poledne ;) Ale pak už se vážně jelo, nejdřív do Berouna a pak na Točník.
někteří se hned na začátku nechali zlákat místními koláčky a pak se s plnou pusou povalovali v trávě ;)
V Berouně se totiž, jako každý rok, konají řemeslné trhy. Chtěla jsem pozdravit holky s Ema Mamisu a případně dokoupit nějaký ten hrnek... neb jak víme, hrnků není nikdy dost ;) A tak jsem nakoupili každému něco ;)

hrneček na espreso pro Péťu, mléčenka pro mě a píšťalka pro kluky (každý má svou)
A po Berouně už hurá na Točník, kde se jako každý rok konala akce s názvem Mamuti na Točníku. Děti si tu mohly vyzkoušet, jaké to bylo v pravěku...Mlely mouku, plácaly nádobí z hlíny a hrály jakousi hru ;)


Jája si vyzkoušel místní trůn

Takže, pokud nemáte na neděli zatím žádný plán, směle vyražte v našich stopách, stojí to za to ;)

3 komentáře:

  1. Modlila jsem se za Báru aka Ema Mamisu, aby měla na trzích hezký počasí a podařilo se. Dneska na ní budu myslet zas a mrzí mě, že mi to nevyjde, abych se na trh jela podívat osobně... Krásný výlet jste si udělali! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je hezky a věřím, že i v Berouně ;) Když jsme holky konečně našli (cca v 1 hodinu), měly už skoro vyprodáno ;)

      Vymazat
    2. Tak to bylo všechno v pořádku! :)

      Vymazat