středa 21. ledna 2015

Ke strojům!

Po vánočním lenošení se nějak nemůžu nastartovat... hlavně mám plnou hlavu chalupy, kde co vylepšit, co ještě dokoupit, co zrenovovat. Teď o víkendu jsem zase našla spoustu pokladů ;) Muž moje nadšení úplně nesdílí :D Ale až to bude hotové, to bude krása :D
Zrušila jsem starou brusku (prostě uletěla ta spodní část, co vibruje a brousí) a tak jsem si nadělila brusku novou a celý víkend jsem áchala nad tím, jak je úžasná, tichá a vůbec z ní nemám rozvibrovaný ruce, jako z té předchozí. Nebe na zemi :D
Uklidili jsme dědův starý pracovní stůl... to je tak úžasný a nádherný vynález... kam se hrabou všechny ty hobby stolky ;)

Ale už byl čas zasednout taky ke stroji šicímu... takže první várka novinek už je v eshopu... dokladovky, fintipytlíky a malé kabelky. A teď budou na řadě peněženky... teda až je ušiju ;)




Kryštůfek šel na návštěvu ke kamarádce a nechtěl přijít s prázdnou, tak jí namaloval tulipán ;) Mně se moc líbí, tak si ho sem připíchnu ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat