úterý 18. listopadu 2014

V letu...

na chalupě bylo báječně, jako vždycky. Děti řádily venku, já v chalupě a Petr v dílně. Chtěla jsem si s sebou vzít noťas, abych připravila fotky zboží a s trochou dobré vůle je snad během víkendu nahrála i do eshopu... a taky foťák, abych konečně spáchala nějakou použitelnou fotku.
Takže - noťas zůstal ležel na křesle... došlo mi to cca 20 km od domova, ale vracet jsem se už nechtěla... no a karta do foťáku zůstala v noťasu... takže fotky se zase nekonaly.
A že bylo co fotit! Třeba skvělý spaní pro kluky, které jim vyrobil můj skvělý muž. Nebo parádní dřevěný samopaly s vyměnitelným zásobníkem (kde jsou doby, kdy jsem říkala, že naše děti nepotřebujou zbraně?).
A já si připravila krásnou dřevěnou bednu, kterou ještě namořím a přivezu dětem na hračky. Jupí ;)
Tak Vám to zas nafotim příště, slibuju ;)
a aby to tu nebylo bez fotky - tady máte výběr novinek z eshopu.... 

Žádné komentáře:

Okomentovat